Ben daha doğum yapmadım ama alışverişimi tamamladım ikisinin de yaklaşık 10ar tane bi kısmı yeni doğan bi kısmı 0-3 ay patikli tulum-takım şeklinde kıyafetleri var. 10′lu hastane çıkışı almadım 5′li setlerim var daha çok. Yüksek ihtimal eylülde doğum olacağı için ve izmirdeyim sıcak olma ihtimalinden dolayı kısa kollu çoğunlukta olacak şekilde aldım çıtçıtlı bodylerini bi kaç tane uzun kollu da var. 3-6 aylık kıyafetleri de var ama az aldım büyümelerine göre alacağım.