Transfer olduğun günden iki hafta öncesi sanırım canım. Benim sat 30 aralıktı. 18inde transfer oldum. 5.gün embriyosu. 2 hafta + kaçıncı gün embriyosuysa o kadar düşüyorsun galiba. En doğrusunu doktor söylüyor ama sana 🥰. Sağlıkla al bebeğini kucağına inşallah 🤲🏻