Bebegimhhh Selam kızlar 3 aylık hamileyim inanılmaz bir mide ağrısı yaşıyorum ve şu içsem gaz yapıyor benim gibi olan var mı
Naimednmz Bebegimhhh ben hala öyleyim doktorum gavıscon şurup önermişti tok karnına o baya rahatlattı
Ezgi3535 Bnde oleydim daha biraz biraz geçti doktorum bnm ilaç onermiyordu 15haftalık, bn dayanamadm gaviscon kullandım zorlandığım için hamilelik oneriliyor bnm doktorum çok rahatsız olmadıgın sürece içme dedi bn arada kullandım