Kızlar merhaba. 25 Temmuz kürtaj olmak zorunda kaldım.🥺😥 o kadar zorki şuan bile onu çok özlüyorum. 13 haftalıktı. doktor ultrasonda bebeğin burnu hipoplazik dedi hidrofob bebek dedi kafatasina su toplanmış bağırsakları doğru düzgün yerleşmemiş dedi😢 neden ola bilir ki acaba? Çok kötüyüm😢😢😢 Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu?