kızlar 35+4 haftalık hamileyim dün normal kontrolüm vardı aksam gittik özel hastane takipliyim bu arada. doktor sen bu sancıları nasıl hissetmiyorsun dedi 160 çıktı nst de alttan muayene yaptı açıklık yok ama sancı var hemen yatıs vs dedi bizde çıktık devlete gittik. ciğer geliştirici iğne vuracaklardı özelde, devlette gerek yok günü dolmasına az var zaten dediler serum taktılar yatış istersen yapalım ama yatacaksın daha sana serum ilaç falan yok dedler bende çıktım eve geldim çok korkuyorum bebeğe bişey olur diye 😟😟