Lara_ Hanımlar 6 aylık hamileyim. Sağlık ocağında hemşire şeker testi yaptın mı dedi de hiç yaptırmadım, ya da tam anlayamadım dediğini. Hamilelikte onu yapmadım hiç? Neden ve ne için yapılıyor? Ve nerelerde yapılıyor?
Selothatun Lara_ Kadın doğum doktorunuz şeker yüklemesi yapıyor. 50mg ya da 75 mg glikoz ile yükleme yapılıyor. ( içecek içiyorsunuz) önce aç karnına, sonra 1 er saat arayla kan tahlili veriyorsunuz. Gebelikte şeker riskli olduğu için genelde öneriliyor. Ben yaptırdım
Selothatun Lara_ hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama ben Kayseri’de muayene ücretine ek 250 tl vererek yaptırdım.
Selothatun Lara_ Devlet hastanelerinde ücretsiz şekilde yaptırabilirsiniz. Sabah aç karnınıza gitmeniz yeterli. Akşam 9’dan sonra birşey yiyip içmeyin