Ben de zayıf iştahlı bir insanım cidden hamilelikte de ne yapacağımı çok düşünürdüm 163 boy 41 kilo ile hamile kaldım. İlk 4 ay mide bulantısı istifradan aynı kiloda sabit kaldım hatta verdim ama sonra hızla vücudum toparladı. İştahım yine çok yok ama şu an 33. Haftamıza gireceğiz 54 kilo anca oldum. Doktorum da asla zorlamadı yok yemen lazım hatta 2 kişilik yemen lazım falan diyenlere kızdı öyle bir şey yok dedi. Ben kendimi zorlamayacak şekilde bebeğe kilo aldıracak şeyler yedim. Çalıştığım için tabi tansiyonum çok oynadı takviye aldım tabi. he 6. Ayımdan sonra aşermelerim çoğaldı tabi onları da yedikçe toparladım. Ama şu an bile gören hep yargılıyor sadece karnın büyümüş falan diye psikoloji bozmaya çalışıyorlar. Hiç takmıyorum. İnan bana hiç stres yapma herkesin bünyesi bir değil sonuçta. Ultrasonda gayet sağlıklı bebişimi görüyorum doktorum da aynı şekilde diyor hatta haftasından önde gidiyor riskim de yok şükür. Kendini zorlamak inan sana zarar bebeğe hiç faydası olmayacak