Herkese merhaba kızlar uzun zaman sonra bizde bugün tüp bebek tedavisine başladık. Çok karışık duygular içerisindeyim doktorum decavit hap ve gonal f 900 iğne verdi bugün 9 da iğneyi vurmaya başlayacağım 4 gün sonrada muayeneye gideceğim süreç nasıl olur nasıl ilerler akışına bıraktım🙏🏻 benim gibi yeni başlayanlar varsa birbirimize destek olalım bu süreçte ❤️