Kizlar size bir sorum olacakti. 11gun once dusuk yaptim.kanamam devam ediyordu .ama tam azalmak uzereydi kahverengiye gecmisti rengi. Ama dunden beri tekrar kırmızıya döndü. Acaba adet mi oluyorum.cuma günü kontrolüm var zaten.bir size de sorayım dedim. Bu ayın 2.de adetim gecmisdi. Şimdi de ayın sonu belki diyorum adetim geldi.hafif regl ağrısı da hiss ediyorum karnında ara ara