Merhaba annecikler 😇😇
Bu herkesin saçma sapan şeyler anlattığı ve her kadını korkuttukları çatı muayenesi bu kadar kolay mıydı gerçekten 😂 ya o kadar tedirgindim ki bugüne kadar hep yazılan şeyleri okuyup korkuyordum. Doktorumun odasından şimdi çıktım ve o kadar rahat ve kolay dı ki yaklaşık 10 an kadar belki o kadar bile sürmedi iki parmak ile yapılan kısacık bir muayene hiç korkulacak birşey yok asla canınınz yanmıyorum zaten doktorunuz yağ istemedi ise jel yardımı ile kayganlaşan sağlıyor asla stres yapılacak korkulacak birşey değil 🫠❣️🫠🫠🫠