kardelen54 Kızlar magosit diye bir hap verdi Dr onu kullandim İshal gibi oldum ilactan mi bilmiyorum ama önceden tam tersi kabiz okuyordum doktoruma filan yazmadım çünkü gunde 1 kere çıkıyorum az az geliyor ama ishal gibi öyle bi sivi kaybım yok
Zeynepdefne23 kardelen54 eczane bana aksam.kullan ishal yapar demisti. Aksamlari kullaniyrm. İshal yasamadim hic.
Cosimaniehaus kardelen54 aç karnına içerseniz yapar büyük ihtimalle.Doktorum kabızlık varsa magnezyumu aç karnına iç demişti.
Nhrr kardelen54 evet yapıyor. Tok karnına yatmadan 1 saat önce içiyorum. Ama öyle sürekli tuvalete gitmiyorum gittiğimde öyle yapıyorum. 2-3 güne bir. Doktora sordum yapar dedi. Kabız olmaktan iyidir bence 😊
Civciv53 kardelen54 yapar canım ben ocean extramag kullanıyorum günde 3 tane hemde doktorum ishal yapabilir demişti çok çıkıyorsan tabi doktorunada danış çünkü bu aralar ishal salgınıda var