Onde16 Bebeğim 36+5 haftalık ve ters, doktorum bu haftadan sonra dönmesi zor dedi sizce döner mi aynı durumu yaşayan oldu mu 🥹
Merymytm Onde16 maalesef benim durumum da aynı geçen hafta 38 haftalık gittim dönmemişti yarın gideceğim 39+1 olacağım inşallah dönmüştür
Kelebekk92 Onde16 bende 34+4 üm bebek ters ilk dogumda normalden sezeryandı buda sezeryan önemli defil dedi doktor sadece son zamanlarda dikiş yerine baskı yaparsa ayaklarıyla erken alabiliriz demisti
merimiri Onde16 bebeği döndürmeye yönelik hareketler varmış onlara bi bak istersen cnm bazı hastanelerde yapan da oluyormuş benim de en son tersti daha erken diye yapmıyorum dönmezse denicem şansımı ☺️