Leyla988 Benimde 8 haftalikti bu şekilde yükselmişti dahileye doktoru yeşil alan açarak gastroenteroloji bölümüne sevk etti kan alindi safra kesesi açlık safra asidi testi falan yaptı böbreklere falan baktı doktor bir sıkıntı çıkmadı kullandığım folik asiti bir hafta kesti düzeldi duzeldikten sonrada tekrar ilaca başlattı 15 20 günde birde kan verip takip ettim bazen vitamin ilaçlarından kaynaklı da bu şekilde yüksek çıkabiliyormus