mirzam11 endişe etmeyin öncelikle. Bu çok normal bir şey doğum belirtisi ya da yakın olduğunu anlayabiliriz sadece. Bel ağrısı ile kasıkta baskı hissi sancı oluyor. Dakika tutun kaç dk bir geliyor karnınızda kasılma hissi oluyor mu yani taş gibi sert oluyor mu?
Birkaç hareket edip yürüyüş yapın. Bebeğiniz varmış bende aynı durumdayım. 19 aylık oğlum var lakin 38+2 olduk biz. 3 haftadır aynı durumdayım 2 cm açılma vardı en son geçtiğimiz cuma. Yatağın ucuna oturup zıplayın ya da pilates topu varsa, squat çekin ama fazla olmamak şartıyla hamlama yapıyor, çömelme hareketleri yapın. Hurma yiyin, perine masajı yapın yapabilirsiniz kendinize çok iyi gelecektir yada beraber girebilirseniz sıcak bir duş alıp suya oturun ☺️