Leyli_gul ben gyno kullandığımda sabah akşam içiyordum öyle gerekiyordu kocaman kapsül mide bulantısı yapıyordu bende sabah içtikten hemen sonra üstüne bi lokma bişey ye demişti doktor akşamda yatarken içiyordum yine içemedim kan değerlerim düştü tablet şeklinde yazıldı