Semamamy İkili testi temiz çıkıp üçlü -dörtlü taramayı yapmayan anneler var mi aramizda , yaptirip yaptirmamak arasinda kaldim cok sukur ikili testimiz temiz ama digerlerini yaptirmamak arasinda kaldim .
Happy-melek1997 Semamamy bende ikili yaptırdım temiz geldi bugün kontrol var 3lü için 16+5 haftalığım yaptırsam mı bilemiyorum bendenbekliyim bakalım buralarda
Happy-melek1997 Semamamy canım ben doktordan çıktım şimdi üçlü test falan demedi bebeğin her yerine baktık gayet güzel dedi 4 hafta sonra detaylı yağ için gelin dedi sanırım gerek de duymadı bilgin olsun 🌹
babygst Semamamy bence yaptırma ben kızımda 2 li yaptırdım temiz gelmişti oğlumda 3 lü yakaladık sadece o da yüksek risk geldi 111/1 bugün fetal sonucu geldi temiz çıkmış şükür neler çektiğimi bi ben bi Allah bilir
Sydaglsen Semamamy ikili temiz çıkınca diğer testlerin yapılmasını uygun görmüyor zaten çoğu doktor. Benim doktorum gerek görmemişti
NilsunThmz ben ikili test yaptırdım bir sıkıntı çıkmadı çok şükür. sonrasında detaylı ultrason vs yaptık doktorum hiç üçlü dörtlü taramadan bahsetmedi. Risk görmediği her şey yolunda ilerlediği için sanırım