Alparslanmom__ tam olarak aynısını yaşadım 37+5 dim suyun azaldı 2 gün sonra tekrar gel dedi 38+0 olucaktım 2 gün sonra ve gerçekten azaldığını gördü benimde çatı vs her şey normal için hazırdı,bende normal istiyodum ve benim normal istediğimi bildiği için doktor suni verelim normal deneyelim dedi bende su azken normal zaten yapılmaz mantıksız çok,bu yğzden ozaman olsunda sezeryan olsun madem dedim 38+0 olduğum o gün yatış yapıldı 9 da gitmiştim 11 de sezeryana alındım ve iyiki almışız su hiç yokmuş dedi ameliyat sırasında da sonrasında da kilosuda 2900 dü kilodan vs değil bende öncesinde enfeksiyon olduğu için enfeksiyından küvezde kaldı 5 gün o ama size önerim,nasıl istiyosa öyle yapın o nasıl istiyosa doktorum hava neyse bizim için suda onun için o diyodu ve bence 1 hafta uzun bi süre doktorunuz bekleyebiliriz dediyse sorun yoktır tabiki de🌸