Ruhsar35 Kızlar 1 yıl oldu doğum yapalı sezeryan yerimde arada cıs cıs yanma oluyo bu normalmi başına gelen varmı acaba
Nur0653 Bnm yanma gibi değilde. O kısım terli kaldığında yada birazcik göbeğim çıksa üzerine gelse ağrı gibi oluyor beni rahatsız ediyor
Ruhsar35 Nur0653 benimde yanma oluyor ya çözemedim nedenini acaba nemli kaldığı zamanmı oluyor ona dikkat edicem biraz bakalım ne kadat zamanda tam iyileşir acaba yaa
Nur0653 ben dikkat ederim ne terli birakirim ne de kilo alırim yüksel bel çamaşır kullanıyorum bu şekilde dikkat ettiğim sürece sikinti yaşamadım. Bizde bir deneyin bu arada ben 4 buçuk yil önce sezaryen oldum
Ruhsar35 Nur0653 bende aynı canım yani evde klima var terlemiyoz ama ara ara yanma oluyo canımı yakıyo yani acaba iç dikişlerden kaynaklı bişeymi