Esra4270 14 temmuzda çatlatma iğnesi yapıldı aynı gün duphastona da başladım 10 gün kullandım bugün kaset test yaptım negatif çıktı ama duphaston sonrası adet olmam gerekmez miydi negatifse
Aynil710 Genelde ayni gun duphastona baslatmiyorlar ama neden ayni gun baslatti acaba negatifse duphastondan sonra 14/17. Gun regl olunuyor
Esra4270 Aynil710 17. Gün regl olmuştum şimdi 2. Kez deniyoruz yine aynı şekilde iğneyle aynı gün duphaston başladım