Canlarım normalde başkasının bunu yazdığını görsem ‘saçmalama daha çok erken’ derim . ama insan kendi başına gelince merak ediyormuş işte. Öncelikle günler gerçekten geçmiyor gibi hissediyorum. Temmuz ayını bir bitiremedik 😅 Bat 7 Ağustos, benim ovülasyon testim 28’inde pik oldu. Yumurtlamamın ağrısını da o gün boyunca hissettim. Yani bir yumurtlama oldu eminim 😂 Ben yumurtlama ağrısını hisseden kadınlardanım çocukluğumdan beri. Şimdi size sorum şu, uykuya doyamıyorum. Hayatımda belki ilk defa midem bulanıyor iki gündür. Baş ağrısı yumurtlama zamanı da çok yaşadım ama gebelik belirtisi için çok erken daha değil mi ? Çünkü bildiğim kadarıyla spermin yumurtaya ulaşıp döllemesi ve rahme düşmesi 6-7 gün sürebiliyor 😅 daha yumurtlamam 2 gün oldu muhtemelen gebelik belirtisi değildir ya 😅 sorumu da kendim cevaplamış oldum o zaman yeni soru sorayım sizce testi en erken ne zaman yapabilirim ?