mavisevenanne 12+5 te 2 Li tarama için etlik şehir hastahanesine gideceğim ultrasonla bakılıp kan alınacakmış. Önce kan mı veriyoruz ultrason mu bakıyorlar ve kanı vermek için aç mı gitmeliyim tok mu? Cinsiyeti söylerler mi ki ve cinsiyeti göstermesi için ne yapmalıyım? 2 Li tarama öncesi ve sonrası aşamalarını anlatabilir misiniz? Hep sonrasını yazmış herkes forma baktım biraz
ceren-123 Ultrasonda baktı doktorum genel durumuna burun kemiğine vs .sonrasında 1 tüp kan verdim 1 hafta sonra sonuçlar çıkıyormuş ,doktor sonuçlarınıza göre değerlendirip sizi bilgilendiriyor ,umarım temiz çıkar 🌸🌸🌸
mavisevenanne Tazeanne123456 inşallah canım teşekkürler ☺️ 2li tarama da herkesin gözünü korkutmuşlar benim de kilo ve yaş var ve ilk hamilelik bende gözüm korktu ama Rabbimden hayırlısı 🤲
mavisevenanne ceren-123 ben de tok gidicem o halde. Cinsiyeti öğrenmek istiyorum hareket etmesi için kahve çukulata yazanlar olmuş kahve içsem mi ki
ceren-123 mavisevenanne ben çikolata yedim baya hareketliydi ,ama öğrenemedim yine de doktorum emin olmak istedi 😂
Alone Farketmiyor ama ben tok gitmiştim. Önce ultrason ile bakıyor. Sonra kana yönlendiriyorlar. Sonuç için Bir hafta demişlerdi ama benim 3 günde çıktı sonucum. Cinsiyeti de genelde söylemiyorlar ama bana söylemişti çok iyi bir doktora denk gelmiştim
mavisevenanne 2li tarama sonucum çıktı anlayan arkadaşlar yorum yapabilir mi lütfen? Doktor amniyosentez ya da kan testini önerdi 2 tane firma broşürü verdi yaş riskin yüksek çıkmış dedi kafamda deli sorular 🤦♀️