Özel hastaneye gidiyorum. Takipli olduğum doktor var. Her hafta saatimi değiştiriyorlar ve uzakta oturduğumuz için saat değiştirildiğinde gitmekte zorlanıyoruz. İstanbulda olanlar bilir sabahları inanılmaz trafik oluyor. Ve kesinlikle haber vermiyorlar. Aramıyorlar. Uygun mu size diye sormuyorlar. Bir gün öncesinden mesaj atıyorlar öyle öğreniyorum. Bu sürekli oluyor. Değiştirdikleri saatte gidiyoruz ama bu sefer de Doktor hastanede değil diyorlar. Ya da ameliyatta diyorlar. Yine saatlerce bekliyoruz. Sonra geliyor doktor üç dk bile bakmıyor. Sürekli telefonla konuşuyor asistanı yoksa zorlanıyor. Anlaşmalı olduğu ücretli ilaçları aldırmaya çalışıyor. 36+6dayım başka doktor kabul eder mi? En azından aynı hastanede diğer doktora gözüksem bakar mı? Çünkü diğer doktor hep hastanede odasında hastalarla ilgileniyor her gittiğimde görüyorum