06Canan Kızlar ilk doğumumu Bilkent şehir hastanesinde yapmıştım yine orda yapmak istiyorum nasipse inşallah dosya açtırmıştım 20.haftalarımda doğumda direk oraya gitsem doğumu orda yapabilirmiyim bilgisi olan yazabilirmi