_-7_- Kızlar 17 haftalığım kum döktüğümüz soyledı doktorum Buda düşüğe sebep olabılır dedi progestan fıtıl ıle duphaston verdi bu sorunu hamıleyken yaşayan oldu mu bebegınız sımdı nasıl
Seddda _-7_- bende döktüm 29 ve 30 haftalarda hafif pembe pembe kanama oldu sancı da yaptı doğru doktor ilaç verdi hemen geçti ya korkma Yat sürekli su iç ben neredeyse günde 4-5 lt su içtim inşallah hemencecik geçer şimdi bir sıkıntım yok allaha şükür 34+3 haftalık oldu
Xxxxci _-7_- banada doktor söyledi idrarda kan çikmiş kum veya taş döküyorsun dedi ben farkında değilim dedim ilaca başlattı bebeği etkilemez dedi bana
Ygmr01 _-7_- ben döküyorum. Gebelikten öncede döküyordum şimdi de. 37deyim hala devam ediyor. Pembe renk kanama da oluyor dökerken. Ama benim her ay olmuyor. Bu arada ilaç kullanmıyorum sadece biraz ağrım sancım oluyor o kadar
melosssy _-7_- ben de su an 17 haftaligim kum döküyorum atlatabildiniz mi bi sıkıntı oldu mu bebekte cok gecmis olsun size 🙏🏻
aysemmi Bende de hiçbir şikayet yoktu ama tahlillerde öyle çıktı, su içmeyi çok arttırdım ve verdiği ilaçları kullandım sonraki tahlilde hiçbiri çıkmadı. Su içmeyi arttırın bence