Emisen7 bende sizin gibiyim 28 mayıs son regl tarihim. Özel hastaneye gittim Geç döllenme olmuş keseler sağlıklı güzel gelişmiş ama bu cumaya kadar kalp atışı duymazsak alırız dedi. Bende gitmeyeceğim 10 gün sonra gideceğim hala içimde bir umut var şuan 6 haftalık gibi bir şeyim doktorum net bir şey söylemedi kalp atışını duyunca haftanı söylerim demişti😞 bugün ise devlet hastanesindeyim muayene sıramı bekliyorum bakalım doktor ne diyecek. Haftaya salıyada başka doktora randevu aldım 🤲🏻