o6__8o Acelyadamar23 bizde 7+3 olduk .salı gunu gidicez kalp atişina .insallah duyariz cokmerak ediyorm
Gulchirai Acelyadamar23 ben de 6+3 haftalık :) biz 8 haftalık olursa gıdıcez inşallah . Sizin son adet tarıhınız ne zaman nasıl hesapladınız ?
o6__8o Acelyadamar23 ölcümu hakkinda bir bilgim yokki 5 haftalikken gormusm keseyi .simdi ne kadr bilemiyormki
Acelyadamar23 Fatmaykt kese de geç gözüktü 😑 karnımdan ilk defa bu hafta gördüm 2 haftadır alttan muayene ile görülüyordu
Fatmaykt Acelyadamar23 benim de bebişin ilk kalp atışını duyana kadar alttan baktı sonrasında karnımdan baktı bi sorun olmaz Allahın izniyle daha küçük 💜