Yavrukedicik biz şu an 26 haftalığız, benim ilk belirtim bel ağrısı olmuştu adetim geçtikten sonra ne bulantım ne baş dönmem hiçbi şeyim olmamıştı bel ağrım olunca test yapmıştım, ilk üç ay içinde doktorum kanaman olabilir ama risk görünmüyor yine de progestana başlayalım demişti bir süre progestan kullanmıştım elhamdulillah ne kanama oldu ne başka bir şey, 20. haftada ciddi kasık ağrım oluyordu ayakta duramıyordum meğer bizim hanımefendi baş aşağı dönmüş baskı yapıyormuş doktorum risk gördü bu sefer tekrar progestan kullandık. çok şükür şimdi ne ağrı ne başka bir şey. dönem dönem ihtiyaç oluyor kafana takıp stres yaparak iyice problemlerini arttırmamanı tavsiye ederim su akar yolunu bulur rabbim dermanını verir