Merhaba ben Avusturyada yasıyorum , hamile iken kontrole gitmedim daha . 6 hafta 3 günlük hamileyım . Doktor 8. Haftaya randevu verdi. Ama folik asit yazdı . 5 mg tableti bölüp kullan dedi. Sımdı kabızlık cekıyorum . Acaba fazla dozdan mı ? Bır kac gun kullanmayıp duruma baksam bisey olur mu sizce