Kizlar gecen hafta tatil donusu esimle ishal kusma bulanti yasadik bir gun icinde nerdeyse 10 defa istifra etmistim en sonunda esimle acile gidip serum taktirdik parol ve izotonik taktilar bana ama iyi gelmisti bu seferde dün sabah anneannem ayni salgina yakalandi hastaneye goturdum annem hastanede calistigi icin onun yanina goturduk falan ama sanirim bana yeniden gecti dun aksamdan beri yine kusma bulanti var dun gece hemen gittim acile yine parol ve izotonik taktilar ama sabah kalktigimdan beri su icsem cikariyorum ben ne yapicam allah askina kadin doguma gittim idrar yolu enfeksyonu icin ilac verdi ama onun bu derece bulanti yapacagini sanmiyorum