Esraksds 38+4 ten merhaba doğumu yaklaşan ve benim gibi ilk gebeliği olupta korkan anneler nasıl hissediyorsunuz?
Ketii Esraksds 36+4 ilk hamileliğim. Korku, heyecan, sabırsızlık, merak herşeyi birarada yaşıyorum . Doğumum ne şekilde olacağını doktoruma bıraktım belirsizlik çok korkutuyo beni bakalım hakkımızda hayırlısı.