hatseum12 ahh ahh tek göz odalarda büyüdüğümüz o günler.. uyuyabilmek için misafirin gitmesini beklerdik gece yarılarına kadar. Yatacak yer yoktu oturma odasında uyurdum mecburen 🥲🥲 küçüktüm okula uykulu giderdim, büyüdüm işe uykulu gittim.. evlendim ancak o zaman ayrı oda sahibi olabildim onu da eşimle paylaşıyorum zaten 😅