Kızlar merhaba 16. haftamızda kızım karnımın sağına gitmişti ve asılı gerilip hareket hissediyordum. Korkup doktora gittiğimde sağda duruyor şuan sol da plasanta var demişti. biraz diğer tarafıma yatınca düzeldi. Düzelince hareketlerini hissetmedim. Ama 18. haftanın başından beri içimde bişeler kayıyor gibi hissediyordum. ama dün hiçbir şey hissetmedim. Çok korkuyorum.
Var mı böyle olan. Daha hiç tekme falan hissetmedim zaten.