28+4 haftalık hamileyim uzandigim zaman dışardan bebeğimin hareketlerini karnımın oynadığını görebiliyorum. İzlerken bı sorun yok ama tam vidyoya alacağım zaman hareketsiz duruyor. Dün akşam eşimin sesine onunla konuşmasına o kadar çok tepki verdiki o anıyı kaydetmek istedim ama malesef vidyo çektiğim sürede bir kere bile kıpırdamadı. Vidyoyu bıraktığımda tekrar başladı.
Bunları anlayıp hissediyolarmi acaba yoksa öylemi denk geliyodur bilmiyorum 🤔