Suppermomyy Kızlar geçenlerde evde test yapmıştım pozitif çıkmıstı bugün adet günüm acile gidip kan verecektim baktım kahverengi leke oldu , anlayamadım adete mi girdim acaba
Ayse1-1 Suppermomyy kan ver pozitifse lekelenme olduğunu söyle. Ben 6 haftalıkken hafif lekelenme oldu. Kan uyuşmazlığımız olduğu için önlem amaçlı o haftada kan uyuşmazlığı iğnesi vurmuşlardı. Sana da belki öyle yaparlar