Kızlar bugün 39 hafta olduk iki gündür rüyamda doğum yaptığımı görüyorum aslında doğumdan korkmuyorum ama bilinç altımda sürekli doğum var sanırım bu ikinci gebeliğim ilk gebeligimde kızım 34 hafta da doğdu 11 gün kucağıma alamamistim şimdi ise doğsun diye dua ediyorum oğlum pek bı rahat sanırım benim gibi rüyasında gören var mı sürekli