Kızlar 3 gündür geçmeyen bi vajina ağrım vardı dün gece kaşık ve bel ağrılarım çok şiddetlendi normalde özelde takipliyim bir doktorum var ama tatilde olduğu için yakınımda olan bir devlet hastanesinin aciline başvurduk eğer önemli bişey görürlerse direk hastaneme geçiş yapacaktık tam 4 saat hastanede yatırdılar hiç bişey yapmadan sancılarım çıkıyprdu serum verdiler birde o şekilde baktılar devam etti ve bana çıkarken sadece bu hastanede bu haftamda bebek doğarsa yaşama ihtimali çok düşük yenidoğan bakım yok olan bir yere git diyip çıktık çok saçma geldi ne bir ciğer geliştici ne bişey hiçbiriyle yapmadılar bebeğin kilosu 2725 gram çıktı şuna kendi doktorum 1 hafta izinde olduğu için bişey yapmadım ve çıktık eve geldik açılma yoktu kontrol ettiler şimdi napıcamı hiç bilmiyorum evde dinlenmeye çalışıyorum tabi ağrılarım da var ama beklemek doğru mu yoksa biryere başvurayım mı anlamadım korkuyorum da napcamı şaşırdım resmen