Merhaba kızlar 4 yıldır spiral ile korunuyorum bu zamana kadar hiç sorun yaşamadım adetim düzenliydi ocak ayında tüp mide ameliyatı oldum kilo kaybı oldukça adet günlerimde degişti gene öyle oldugunu düşündüm hep bi kasık agrım vardı olacağım diye bekledim ama dün test yaptım pozitif hiç iyi degilim 3 kızım var en küçüğü 4.5 yasında 8 yasında 11 yasında başka cocuk düşünmüyordum..artık yapacak bay yok merak ettigim spiral ile hamile kalıp çıkarttıran oldumu bir sorun yaşayan varmı