Umutmirzainci dmla_ benim için gelmediği o kadar belli ki.. Git doğumda gel dedim mırın kırın etti Çünkü biliyor ki o zaman misafir çok olacak hizmet edemeyecek kendisi
dmla_ Umutmirzainci eşini öne sür canım onun istemediğini belli et uzakta oturan eşinin akrabası varsa onların gelicegine 2 güne filan de
PkosluAnne Umutmirzainci ya evet ekonomi sıkıntılı herşey pahalı hamilesin ayrıca ve herşey gözüne batıyor olabilir ama yedikleri ekmeği dert etmek ne kadar doğru ve buraya yazıyorsunuz markete cikmayiverin evde ne varsa onu yiyin tabiki de sizin tek başınıza olmanizla aynı olmicak . Haklısınız büyük külfet ama bu şekilde konuşmak ne kadar doğru bilmiyorum
twn_babymom Enfal_06 canm kardeşin mesela hiç alışveriş yapmıyor mu sonuçta iki çocukla gelmiş neden hep senden bekliyor ben ablamda yatılı kalsam çocukla mutfak alışverişini yaparım ki o yaptırmaz ben zorla alırım koyarım eğer orada kalma mecburiyetim varsa tabi 😇 çok ilginç sizi hayretle dinledim bizde bu şekilde birsey olmaz oda bana aynısını yapar
Umutmirzainci twn_babymom asla yapmaz yapmadı Biz de eşimle sizin gibiyiz 1 gece kaldığım hatta misafirliğe gittiğim eve bile elim boş gitmem En son Ankara’da kızkardeşime gittim ekmekten yumurtaya kadar aldım 1 gece kalacağımı bile bile yük olmak en son isteyeceğim şey.. Kv çağırır gelin yemeğe diye yediğim yemeğin 3 katı masraf yapar giderim hakkı geçmesin diye 🤷🏻♀️ aynı kafada değiliz kardeş bişe değiliz galiba diyorum bazen 🤦🏻♀️
Umutmirzainci Eceninanne hayır gezmek için.. Kafa dinlemeye çünkü tam doğum yapacağım vakit gidecek,misafir ağırlayamazmış,Doğum sonrasına tatile görümcesine gidecek biraz da oraya çöreklenecek 😅🤭😏🤝🤦🏻♀️🤷🏻♀️
twn_babymom Umutmirzainci canım direk söyle çok yoruldum çocukların beni çok fazla yoruyor dinlenmek istiyorum doğuma kadar de yani o kadarda samimiyetini vardır
Eceninanne Umutmirzainci ay gerçekten zor. Benım ablam 2 saatliğine gelır 4 cocugu var geldikleri gun bel ağrısından uyuyamıyorum. Geldiğinde sagolsun evdı yemektı herseyıde yapar. Cocukları yaramaz bıraz ama benı dinler üzmez cekıngenler . Zıplar kosar ama hıc bısey dokunmazlar ona rağmen ben oturamıyorum yatamıyrm yoruluyorum. Sızı dusunemıyrm suan
Eceninanne Umutmirzainci anneniz varsa ona söyleseniz o söylese kızına gitmesini. Yorulduğuzu falan dıle getrsenz vala üzüldüm sıze ne dıyım bılemedım
Umutmirzainci twn_babymom çocuğuna ufacık uyarıda bulununca bile kızıyor daha çoook küçük diyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ küçük olsa annesi bulaşık yıkayınca “sen neden yapıyorsun teyzenin evi değil mi?” Demez 🤔😭
Sarina98 Görümcemin çocukları geldiğinde ertesi gün taksi çağırıp gönderiyorum hep, ama mesele kız kardeş olunca biraz sorun. Her şeyi laf söz eder. Ben olsam açık açık soylerdimde, söyleye bilmeyende var.
Ygmr01 Umutmirzainci kız kardeşiniz sonuçta görümceniz eltiniz olsa tamam trip atıp bozulurlar derim ama kardeş yani. Bozulsa da geri barışırsınız. Nolcak direkt söyleyin. Doğumum yaklaştı zorlanıyorum uyumaya dinlenmeye sessizliğe ihtiyacım var diye. Direkt siz de geri dön diyin. Kendinizi düşünerek bunu söyleyin. Eğer kardeşinizi düşünerek derseniz yoo sorun değil bizim için der. Çünkü keyfi yerinde. Affedersiniz ama tam beleşti tip gibi duruyor kardeşiniz. O yüzden direkt söylemeniz lazım evinize dönün rahat edemiyorum artık diye
dmla_ Sonrası icin bunu düşünüyorsan pat diye söyle son günlerim rahat edemiyorum en ufak sese uyanıyorum biliyorsun git doğumumda gel diye konuş sonucta sağlığın daha önemli böyle devam ederse çocuğuna bi tahammül ün kalmaz o sevinci yaşayamazsin
Mervekaram22 Umutmirzainci vallah kuzum en nefret ettiğim misafir tipi bu ailem dahi olsa .insan kendi evinde yapamadığını başkasının evinde yapmaması lazım . İki yol var canım ya çekeceksin ya da kovacaksın . Çok masraf yapıyorum eşim soruyor de bu ne gibisinden ya da çok uykusuz kalıyorum çocuklar yüzünden daha sonra gelin de bir şey bul işte 😂😂
Dnznrgz Umutmirzainci cok halsizim ağrım çok diye sürekli yatip yemek alisveris hicbir sey yapmasan mesela hersey kardesine kalsa gitmez mi acaba