Kızlar bebeğim kendini karnimda aşırı derecede topluyor ve çok sert oluyor bir süre geçmiyor uzun bir süre sizce doğum kasılması dedikleri şey bu mu ikinci doğumum ama bilmiyorum kızımda da sancı kasılma vs yoktu suyumun gelmesiyle suni aldım öyle doğurdum şuan 40 haftalık gebeyim bugün 8 gibi yatış verildi suni sancı alacağım bu karında ki sertlik bebeğin kendini toplaması doğum belirtileri olabilir mi acaba