merhaba herkese 👋 12. haftamızdayız ve 10 gündür kalp çarpıntısı var bende. Eskiden sadece akşamları olurdu artık gün boyu oluyor. Kardiyolojiye de gittim EKG normal, düzensizlik var dedi ama bunu diyen doktor akrabamızı kalp krizi geçirirken eve gönderen adam ya da kontrolde iyisin dediği kayınpederim bi hafta sonra anjiyo oldu. Çarşamba başka bi doktora gidicem ama kafama çok takılıyor. Sizde de aynı durum olan var mı?