babygst emineblc1202 dün oldu soğuk terleme kendimi banyoya zor attım önce istifra sonra ishal nane limon iyi geldi çok zordu ya 21 haftayım
DNZMHMHT emineblc1202 11 haftaligim suanda. Bendede var. Yqni normal ishal hadtaligi gibi surekli lavaboya kacmiyorum ama ne yesem icsem hemen lavaboya gidiyorum ishal olmusum gibi
miamom emineblc1202 ben 34 haftadayim 2 gündür felaket bir ishal yaşıyorum öyle yoruldum ki yani mide bulantısı karin agrisi da cabası…
emineblc1202 Sevcan62 ben suan vitamin kullanmiyorum sadece kan ilacı ishal olunca onuda biraktim 3 gundur
Gulnarty Ya benimde karnim cok agriyor ishal oluyorum daha 11 haftaligim ne yapa bilirim ? Yediklerimede bakiyorum yani neden ola bilir acaba
emineblc1202 Gulnarty bende suan 6.aydayim ama bende de var nedenini anlamadigim bir sekilde kimisi kullanilan hap vitaminlerden falan olabilir diyor ama ben kullanmıyorum suan sadece demir var demiri de zaten ishal olmadan iki once ara verdim
emineblc1202 Gulnarty beni gece mide gurultusu ile uyandiriyor uykumdan geceleri bir defa yada 2 defa ishal oluyorum 3 gundur
Pink29 emineblc1202 merhaba nasıl gectı gerı acaba uzun zaman önce yazmışsınız 21.hafdatayım ara ara oluyor bnde de beneği etkıledı mı
emineblc1202 DNZMHMHT cidden cok rahatsiz edici bir durum ya birde gece rahatsiz etmesi asiri derecede zaten duzenli uyuyamiyorum geceleri birde
emineblc1202 Sevcan62 ben her gittigim de her ay tartiyor gecen ay bana dedi kilo almissin onu icmene gerek yok dedi bende icmiyorum
emineblc1202 miamom ozellikle gece uyandirmasi insani varya asiri derece de sinir bozucu bir durum ya mide gurultusu ile kaldiriyor bide hamilelikte ishal normal gorunuyor diyor arastirinca ama metabolizma hizlaniyor vs yaziyor
DNZMHMHT emineblc1202 aynen benim hep sabaha dogru karin agrim basliyor 5 6 da ayaklaniyorum anlayacaginkz
Sevcan62 emineblc1202 doğrudur ben başından beri kullanıyorum 12 kilo aldım toplam aldırıyor demekki doktorum tartmıyor beni
emineblc1202 Sevcan62 her ay gittigimde tartiyor doktor saglik ocagin da da ayni sekilde rabbim sag saglim kucagimiza almayi nasip etsin insallah