Zeehra954 Merhaba kızlar. Benim reglim her ay düzenli oluyo hiç bir zaman 1gün bile gecikme yaşamamışım ama bu ay 3gün geçti reglimden . 3gün gecikme olduğu için test yaptım ama testler hep neğatif çıkıyo. Böyle bişey yaşayan oldumu ?
isimsiz19 Zeehra954 olabilir stres yapmayın her regl gecikmesi gebelik değildir kadın doğuma görüşebilirsiniz isterseniz birde kan verebilirsiniz gebelik için