Merhabalar. Birkaç gün kahverengi lekelenmem ve minik minik kanamam oldu. Bugün doktoruma muayene olmaya gittim korktum ama aslında ilk gebeliğimde de böyle lekelenmelerim çok olurdu. Doktorum kontrol edince plasenta arkası kanama var dedi. Düşük riski var dedi(13+4 haftalığım bu arada) Progestan düşük önleyici falan yazdı. Ama korkuyorum böyle olup sorunsuz doğum yapan var mı? Şimdiden teşekkür ederim cevaplarınız için🙏🏻🌸