Miniklerinannesiyim Kızlarr oglumun ilk kıyafetlerini aldım bismillah diyerek başladımm devam gelsin inşallah sizce nasl zbnda ahmet alp yazıcak🥲🩵
Guzelanne56 Miniklerinannesiyim en üstekınj mai perla diye satıcıdan mı aldınız hayırlısı olsun ıcınde gormeyı nasıp etsın rabbım
Gizeminannesi Miniklerinannesiyim oyyyy❤️ buneeee bence sen bu kiyafeleri giydir kargo yapıp bize yollaaaaasanaaaaaa 😁🤪😍🥰
Mikrofon0 Miniklerinannesiyim onun ürünleri baya kaliteli bende kızım için kalpli takımını aldım yumuşacık
Miniklerinannesiyim Mikrofon0 yorumları cok güzel ama fazla ürünleri yok desen olarak gzel gelrse her ay 1 tane almay dsnyorum