Benim bu gebeliğim yaza geldi ve çok zorlanıyorum ama en büyük şikayetim yüzüme krem sürmeyi sevmediğim halde yaza denk gelen gebeliğimde yükselen hormonlar yüzünden güneş lekesi olma olasılığı yüksek ve kapının önüne çıkarken bile güneş kremi sürüyorum fakattt gel gelelim yüzde krem kalıyor mu bu sıcaklarda daha dışarı çıkmadan krem terle birlikte gidiyor umarım leke olmaz bu beni korkutuyor