Hanımlar merhaba, normalde 32+6 olan gebeliğimde yani en azından adet tarihime göre öyleydi, 2 hafta kadar gelişim geriliği tanısı kondu🥲 doktor, bebek 30 haftalık olarak görünüyor dedi. Bu durumu yaşayan var mı? Üstesinden nasıl geldiniz? Erken doğum riski bile olabilirmiş. Lütfen böyle olanlar veya bilgi sahibi olanlar konuşmaya ihtiyacım var.🥲