dunyambenim Haftamdayım akşamları yemek yedikçe karnım çok büyüyor sabah bir şey yok 😂 gaz desem bu kadar büyüyecek kadar gazımda yok anlamadım valla
fairytale_ dunyambenim bende 17+6 dayim benimde aksamlari cok sabahlari az gobegim😃gaz ama cok var hamilelikten sanirim
Kayipcorap dunyambenim yalnız değilsin 😄 15 haftalığız biz ama sabah minicik bir karınla uyanıp gece 6-7 aylık gibi uyuyoruz 🤷🏻♀️ Ben kabullendim bazen gaz bazen şişkinlik sanırım
Kayipcorap dunyambenim benim 12. Haftada da böyleydi şişkinlik gibi hatta daha beterdi şu ankinden bebek büyütmez bu dönemlerde tabii karnı ☺️ minicik daha annesi 🌻