Hmyra İyi akşamlar 4 aylık hamileyim pazartesi günü karnımın sağ tarafında ağrı oluştu şiddetli bi şekilde hemen doktora gittik apandisit olabileceğinden şüphenlendiler ama öyle bişe yokmuş sonrasın da bir sütü test yapıldı ama testler hep temiz çıktı 2 gece hastanede yattım ama ağrılarım geçmedi doktorlar bişe bulamadılar parol ve düşük dozlu antibiyotik kullanıyorum böyle bi durum yaşayan var mı acaba
Pnarozbulut Hmyra benimde karnım ve kasıklarım ara ara çok ağrıyor hatta Birgün deli gibi şişti doktora gittim ama birşey demediler bende parol kullanıyorum çok ağrıdığında
Fidannn Hmyra bende de aynı durum var safra taşı ağrısı ilaç içmedim zeytinyağına limon sıkıp sabah aç karnına içiyorum metebolizma rahatlayınca Ağrıda kesildi hamdolsun
Hmyra Pnarozbulut idrar yolu enfeksiyonundan şüpheleniyor biraz doktorum ağrılar onu gösteriyor dedi ama testler temiz çıkıyor onu anlamadık
dide86 Hmyra cnm adını hatırlamıyorum idrarin bekletilip sonra tahlil yapıldığı bi test var kültür gibi bi adı vardı mikrop ürerse idrarada o zamanda ağrı yapıyo
Hmyra dide86 internetten araştırdım bende kültür testiymiş pazartesiye kadar bi değişiklik olmazsa yaptırırız belki de çok saolun
dide86 Hmyra ne demek ablam çok idrar yolu olur ve normal tahlildeçıkmaz o kültürde çıkar ilaç veririler