Irmak154 bence az değil canım valla bu doktorların kilosuna yaptıkları yorumlara sinir oluyorum benim o haftada 1700 falandı şuan 36+3 deyiz 2.500 kilo yani başından beri kiloyla alakalı o kadar şey duydum ki araştırma hastanesinde gittim gelişiminde bir sıkıntı olmadığı sürece sorun yok dendi ki gelişiminde bir sıkıntı yok çok şükür ben 2 hafta hiç kilo almadığını biliyorum ama korkma o yakalıyor ve toparlanıyor