Sb5454 Merhaba 36 haftama girerken çiğer geliştirici iğne oldum bebeğim 38.5 haftayla uyumlu ve 3.500 kilo doğum sancılarım var sizler oldunuzmu doğum ne zaman başladı
Sevcan62 Sb5454 36 dan sonra neden ciğer geliştirici oluyorsunuz ki zaten küvese alınmaz ciğerleri gelişmiş oluyor
Alfasinem009 Bende erken doğum riski için 26 haftadan sonra sürekli yapıldı 35de doğum oldu ciğer geliştirici iğne sayesinde hiç kuveze de girmedi
Sb5454 Alfasinem009 ben de korkuyorum sancılarıma dayanıp bi kaç gün daha beklemek istiyorum inşallah kuveze girmez
Sevcan62 Beyyzz 34. Haftada tamamlanıyor 35 de doktora gittiğimde artık doğsada bir problem olmayacağını ciğerlerinin geliştiğini soluk alıp verdiğini söyledi